lang lang

» مشتریان ما » ویکوستیک

مشتریان ما

ویکوستیک

شرکت ویکوستیک مستقر در شهر پاسوس د فریرا در پرتقال، توانسته است خود را به عنوان یکی از پویاترین شرکت های ارائه دهنده راهکارهای صنعت آکوستیک در بازار اثبات کند. این تولیدکننده متکی بر تحقیقات، طیف وسیعی از محصولات و خدمات مبتکرانه را عرضه می نماید که حاصل سالها توسعه، آزمون و بهینه سازی است. مهندسین ویکوستیک در یک مشارکت استراتژیک با سایر بخش های این صنعت شامل موسسات علمی و دانشگاه ها فعالیت نموده، همچنین بطور مرتب از برخی از مهندسین آکوستیک پیشرو و ممتاز اروپا، فیدبک و بازخورد دریافت می نمایند.

ویکوستیک

 

فراتر از یک تولید کننده صرف

 

شرکت ویکوستیک مستقر در شهر پاسوس د فریرا در پرتقال، توانسته است خود را به عنوان یکی از پویاترین شرکت های ارائه دهنده راهکارهای صنعت آکوستیک در بازار اثبات کند. این تولیدکننده متکی بر تحقیقات، طیف وسیعی از محصولات و خدمات مبتکرانه  را عرضه می نماید که حاصل سالها توسعه، آزمون و بهینه سازی است. مهندسین ویکوستیک در یک مشارکت استراتژیک با سایر بخش های این صنعت شامل موسسات علمی و دانشگاه ها فعالیت نموده، همچنین بطور مرتب از برخی از مهندسین آکوستیک پیشرو و ممتاز اروپا، فیدبک و بازخورد دریافت می نمایند.

 

 

محصولات ویکوستیک ضمن دارا بودن کارایی عالی، از یک طراحی انقلابی و سطح بالای مقاومت در مقابل حریق برخوردارند که سبب می شود تا برای محل های اجرای گوناگون مناسب باشند.

 

ماموریت شرکت ویکوستیک بسیار ساده است: بهبود بخشیدن نحوه گوش دادن شما به موسیقی در عین مقرون به صرفه بودن و در دسترس بودن. به گفته آقای César Carapinha مدیر عامل شرکت ویکوستیک «خیلی از افراد بلندگوهای گرانقیمت خریداری می کنند ولی آنها را در محیط های آکوستیکی خیلی بد مورد استفاده قرار می دهند». او در ادامه می گوید «حالا دیگر امکان این وجود دارد که با روشهای مقرون به صرفه و قابل دسترس، نحوه گوش دادن به موسیقی خود را بهبود ببخشید. ویکوستیک محصولات متنوعی را برای همه جور توان مالی، و نیز پرسنل کاملا متخصصی را برای کمک به شما برای ایجاد محیط شنیداری ایده آلتان، در اختیارتان قرار می دهد».

 

 

بخش ارتباط با سرمایه گذاران

بخش ارتباط با سرمایه گذاران، با هدف ارائه اطلاعات صحیح، برابر و شفاف، وظیفه ایجاد روش ارتباطی مناسب و دوطرفه میان شرکت و سهامداران، تحلیلگران حقوق صاحبان سهام و بطور کلی جامعه سرمایه گذاری را عهده دار می باشد.

هدف آن افزایش ارزش سهام از طریق بروزرسانی سیستماتیک و نیز سهیم بودن در بهتر شناساندن شرکت و برنامه های توسعه آینده آن می باشد. در این راستا، بخش ارتباط با سرمایه گذاران، وظیفه ارتباط استراتژیک میان جامعه موسسات پرتقالی و خارجی، مطبوعات و تحلیلگران حقوق صاحبان سهام را عهده دار است. همچنین برگزاری کنفرانس های صوتی به منظور اعلام اخبار و ارائه نتایج فصلی را سازماندهی می نماید.

 

 

 

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما از طریق ایمیل زیر تماس حاصل فرمایید : investors@vicoustic.com

 

 

تسهیلات لجستیک و انبارداری جدید شرکت ویکوستیک

 

امکانات لجستیک و انبارداری شرکت ویکوستیک

 

این بخش جدید لجستیک که در شهر پاسوس د فریرا در پرتقال قرار دارد، منعکس کننده رشد پایدار و ضامن شرایطی است که شرکت ویکوستیک بدان نیاز دارد تا زمان تحویل محصول خود را کاهش داده و با جرات به بخش صنعت وارد شود.

نمای قسمت ورودی آن الهام گرفته از پنل معروف ویکوستیک می باشد، که بخوبی معرفی کننده بوده و تاثیر گذاری ویژه ای دارد!

این مجموعه، همینطور دو اتاق نمایشی دارد: یکی بصورت چند منظوره و قابل تغییر با دیوارهای مغناطیسی؛ دیگری یک اتاق های-فای کاملا مجهز برای انجام آزمایشات صدایی . امکانات تکمیلی آن یک مرکز تحقیق و توسعه با آزمایشگاهی ویژه است که یک اتاق حجمسنجی متغیر برای آنالیز فرکانس های پایین دارا بوده،  قادر است به صورت یک اتاق بدون اکو یا اتاق پرانعکاس تبدیل شود، که برای مطالعات و آزمایشات داخلی شرکت ایده آل می باشد.